Hidup Ini Terlalu Sukar Untuk di Mengertikan

Thursday, November 18, 2010

I Don't Know...


I'm on a bad mood today...I myself dont know why I feel like this...huhuhu....hari yang paling tak seronok berlaku lagi dalam hariku-hariku setelah sekian lama rasa ini tidak menjengah aku..ingatkan aku tak akan merasainya lagi tapi ternyata tanggapanku silap..entah berapa kali aku mengalirkan air mata arini pun tak tahula..hmmm...why this happen to me again?????why?why?why?...

Lain orang lain caranya untuk hilangkan kesedihan...kalau aku memang takder cara lain...menangis...dan tulis apa saja yang terbuku dalam hati..bila dah luah semua..legala...huhuhu...ni dah ader blog..aku akan lu
ah dalam ni la tapi tak semua akan aku luahkan sebab banyak perkara bagi aku terlalu peribadi untuk diceritakan...hurmm..jam dah kul 12.40 tengahari...aku masih camni lagi...keje aku dah siapkan awal-awal lagi tadi..lagipun untuk aku menyambung kembali kerja rasa macam dah takder mood..tapi jangan salah tafsir plak..kang ada la melabel aku makan gaji buta plak..skang ni waktu rehat..so I take the time to write something on my blog...

No comments:

Post a Comment