Hidup Ini Terlalu Sukar Untuk di Mengertikan

Tuesday, February 23, 2010

My memory..

hehehe..saje je letak gambar ni..ni maser aku tunang..09hb June 2007..bertemakan pink..my feberet kaler..pelamin aku create sendiri..waktu ni pun aku cuti seminggu awal untuk persiapan..coz my family wat besar-besaran gak la..maybe sebab 1st time wat kenduri then campur ngan aku ni daughter sulung..quit meriah jugak la..& alhamdulillah majlis berjalan lancar seperti yang dirancangkan..maser ni cam tak cayer je dah tunang..cam baru je kenal bakal suami aku ni...














Haaa..ni plak pic maser bercinta..tengah tunggu kawan nak pegi kenduri..actually aku ngan my hubby aku ni kenal tak lama..kenal pun secara kebetulan..waktu tu aku baru je putus cinta..huhuhu..sedih sangat biler ingat2 balik..mana tak sedih..aku di'putus'kan hanya melalui sekeping sms..hanya Tuhan je yang tahu camner perasaan aku waktu tu..seminggu aku tak balik rumah..aku tido umah kawan. sebab kalau duk umah sorang2 boley bengkak mata..pegi keje pun ramai yg tanya naper muka aku pucat termasuk la hubby aku ni..satu hari aku dapat 1 sms salam perkenalan..aku masih lagi sedih..malas nak layan tapi kawan2 aku la support suruh layan je..aku pun ok je la..layan la sms tu..tak tahu pun saper gerangannya maser tu..rupa2nya hubby aku ni la yg anta sms secrect admirer tu..hubby aku pun sebenarnya baru putus cinta..sebulan awal dari aku..lagi sedih tinggal sebulan nak tunang tetiba awex dia mintak putus tanpa sebab..semua persiapan dah buat..tunggu nk beli tiket flight ngan booking hotel je lagi..almaklumlah..awex dia ni orang langkawi..hmmm..tu la jodoh kan..walaupun maser kenal hubby aku ni sisa kesedihan masih ader lagi selepas ditinggalkan tapi kuatkan semangat aku untuk teruskan perjalanan hidup..sebab aku rasa penat asyik ingatkan dia..sedangkan dia sudah buang aku jauh dari hatinya..mungkin untuk selama2nya..jadi tak guna aku masih mengharapkan dia lagi...so aku buat keputusan untuk cuba lupakan kenangan silam dan cuba memandang kehadapan...









Ni baru balik dari keje..singgah Putrajaya jap..saje jalan2..bergambar..kali pertama dan terakhir pegi..tak tahu nak buat aper..


No comments:

Post a Comment